lady E

Alla inlägg den 25 mars 2016

Av evelyn dahl - 25 mars 2016 00:30

jupp något man väntat på skulle hända... Ellinore och pappa har varit sjuka en lång tid nu och så klart smittade de mig.. Så 3 i familjen är förkylda med Feber och Ont i halsen!! -.-'
Hostar så det känns som lungorna ska komma ut och är snuvig vilket har gjort så jag blöder en hel del näsblod igen... Livet är allt underbart! T_T
och så ska man också ha dåliga veckan också...
Jag som tänkte att jag skulle kunna föröka få pappa att åka med mig till Harry så jag fick träffa fölet jag såg förra sommaren! *.*
Och sedan åka till andra ställen som han lovat att vi ska till!
Måste också föröka ta mig till Julia då hon ville se mig! Och jag har ju lovat att fota henne och limerick!
Jag har verkligen börjat få så jäva svårt med att åka till folk och vet inte varför.. Tror allt gått neråt även om folk säger jag börjar må bättre så känner jag inte det.. Har fortfarande denna tunga känsla i bröstet och ibland vill jag bara inte gå upp i sängen..
Men bara att se framåt och försöka tänka positivt!
Och föröka bli frisk nu när våren äntligen börjar komma fram!

Av evelyn dahl - 25 mars 2016 00:15

Fuck sitter verkligen fast i kuroko no basket.. Har svårt att fortsätta då jag bara har 4 episoder kvar + en ova episod av säsong 3 vill inte att det ska ta slut! :'(
Den är bara så jävla bra!!
Börjat läsa manga serien med och mycket är annorlunda från anime, vet att det ofta är så men trodde inte att denna skulle vara så mycket som var annorlunda xP
Också läst de extra serierna och vill så ha nya kapitel på en av dom då kuroko är med sina gamla basketboll kamrater och så är kagami med i teamet ofc! Det är bara så fucking underbar att se dom alla i ett och samma team! *.*
Även om de flesta av dom kanske inte är bästa vänner >_>

Om ni gillar manga/anime så är denna serie faktiskt riktigt bra! Jag som inte är inne i basket kan inte sluta titta på den och är ricktigt inne i den så ge den ett försök!! :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards