lady E

Direktlänk till inlägg 25 april 2016

Dålig uppdatering sorry för det!

Av evelyn dahl - 25 april 2016 02:49

Glömt att uppdatera här hehe ^^'
Ja det som jag inte skrivit om är väll att pappa och jag gått på långa promenader här och där och har planer på att utforska nya områden då vi väll pratat med de som ärger marken till vissa ställen och sedan gå andra delar av lunedstrampen! Bara för miljön där är så jävla vacker! *.*
Vi köpte också en hundbur till pappas bil så hundarna nu kan sitta säkert och lagligt i bilen då en hund måste sitta i bur eller med bil sele nu för tiden.
Sedan har vädret varit rätt skumt. Vi har haft regn, hagel, snö och sol på samma dag flera dagar denna vecka och det är rätt jobbigt då man kanske ska ut på något och inte vet vad för kläder man ska ha för vädret byter hela tiden.
Och så fyllde man 19 år under fredagen som var. Blev att man åt ute och sedan åt fick en tårta under lördagen! Fick lite få presenter här och där vilket var skumt då jag faktiskt inte önskade något av min familj. min kamera fungerar som den ska och inte hittat något objektiv jag är sugen på. De spel jag ville ha ja de kommer inte ut för en i augusti eller december detta år så de gick ju inte att önska sig!
Sedan kom Linda under lördagen och vi pratade om Gud vet allt xD
Vädret var inte så fint så vi åkte ingen stans eller gick på någon promenad utan satt i mitt rum och kollade på allt möligt!
Sedan har kira fått vatten exem igen tyvärr så hon får vila lite längre en vad jag ville. Bättre att hon vila så det läker bättre och inte går upp lika mycket! Föröker tvätta det 2/3 gånger om dagen och klippa bort kladdig päls som kan irritera såret. Och så såg pappa och jag på star wars the force awakens vilket jag tyckte var ok kunnde varit bättre på vissa delar men rätt ok ändå. Har fixat en del bilder som jag kommer försöka få upp några få från olika album! Ska också försöka fixa rn till film till youtube men haft mycket då jag läst nya manga serier och kollat på massa tv serier jag legat efter i ett bra tag som arrow, bones och the flash.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards