lady E

Alla inlägg den 11 april 2016

Av evelyn dahl - 11 april 2016 00:33

De senaste dagarna har man sovit ute i solen lite smått kroppen gör fortfarande ont och är rätt hungrig under dagarna. Efter den här stressiga veckan som varit! Rätt skönt att man bara ska iväg på onsdag vad jag vet denna vecka! :)
Försökt komma igång med att fixa bilder igen vilket går sådär. Knappt haft tid eller ork för något! ;P
Hoppas att vädret fortsätter vara sol och varmt vill så ha sommar! *.*

Av evelyn dahl - 11 april 2016 00:27

Mamma testade på att göra sin första cheesecake. Hon gjorde väll ett bra jobb men tyvärr var den inte i min smak. Och man kan inte alltid lyckas på första försöket! :3

Av evelyn dahl - 11 april 2016 00:23

Fattar äntligen varför denna serier var så stor då den kom ut under 2013 och den är allt stor en idag!
Läste mycket om den hörde folk prata så mycket gott om den men tänkte inte tanke själv att se den för en idag xP
Och jag ville bara se mer och mer och mer! Slutade med att pappa kom in i mitt rum och fastnade för hans andra anime serie xD
Såg så många avsnitt så har bara 4 episoder kvar i säsong 1 lite tragiskt då serien är så bra *.*
Alltså animationen och storyn karaktärerna allt är så bra gjort!
Miljön hur de lever byggnader natur och känslan man får *.* och Röstskådespelarna passar så bra till karaktärerna!
man känner rädslan och ilskan i huvudkaraktärerna!
Och vissa delar får även mig att hålla för mun över hur någon person blir sönder riven eller uppäten av titans!
Längtar så jävla mycket till säsong 2 som jag hör vissa pratat och skrivit om *.*
Vet inte om den börjat på någon anime sida eller liknade men vill först se klart första säsongen kanske läsa manga serien och sedan ger jag mig på säsong 2! Kanske se filmen de gjorde med även om många sa att den var grymt dålig.
tror det med då stora anime serier inte ska göras i live action movie.
Karaktärerna ser lite annorlunda ut och ofta är det svåra att få verkliga personer att se ut som karaktärerna i serien och annat! :)
Miljön kan vara halt annorlunda.
Blir ofta mycket data animation som
Kan små förstöra lite :/
Finns bra live action anime filmer eller tv serier men alla går tyvärr inte att fixa som live action movie eller tv serie.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards