lady E

Alla inlägg den 8 april 2016

Av evelyn dahl - 8 april 2016 02:10

Sov till 13.20 innan jag vaknade av massa ljud. Kroppen gjorde ont och orkade knappt något under de första timmarna efter jag hade vaknat! Åt en hel del mat då jag ätit grymt lite sedan måndagen för jag skulle iväg på saker.. Såg lite på house md med pappa som ville umgås lite.. Såg också på kuroko no basket extra episoden om kurokos födelsedag och älskade den verkligen! Bäddade också sängen och var ute med hundarna i regnet! Men mesta delen låg jag och hade det mysigt med fländörs som var grymt beroende av mig idag xD
Gick jag iväg var han efter mig och ropade! Jag skulle ligga brevid honom eller så skulle han vara i min famn för annars kunnde han visst inte sova eller ta det lungt xD
Hoppas vädret är bättre imorgon så jag kanske kan gå ut på promenad kanske fota lite.

Ovido - Quiz & Flashcards