lady E

Alla inlägg den 4 april 2016

Av evelyn dahl - 4 april 2016 12:24

Då jag varit sjuk rätt länge har jag allt sett en del anime serier eller iallafall kommit en bit på dom! ;)
De jag faktiskt fortsatte att se på och verkligen gillar är dessa 3 :)
Cowboy bebop är en rätt gammal anime serie men den är också en av de bästa! :)
Efter första episoden var jag allt fast xD
Parasyte är en rätt så känd anime serie idag och älskar verkligen animationen och openingen till den!
Handlingen är grymt bra med och också börjat att läsa manga serien på den :)
Sedan har vi gintama en otroligt rolig och bra anime serie! Som Kan bli riktigt seriös och blodig serie!
Fattade inte hur jag kunnde vänta så länge innan jag började se den för jag fastnade rätt bra efter 1 episoden xD

Av evelyn dahl - 4 april 2016 02:25

Låtar som fastnat grymt i mitt huvud och jag lyssnar på dom dag in och ut xD
De är bara så jävla bra *.*
Vissa är från anime serier eller filmer och vissa är bara stora japanska band ;>
Kan inte få nog av låtarna går och sjunger dom typ hela tiden xD
Grymt bra låtar då man inte har något att göra eller bara vill bli på bättre humör! ;P
Och gillar japansk musik eller anime ^^'

Ovido - Quiz & Flashcards