lady E

Alla inlägg under mars 2016

Av evelyn dahl - 25 mars 2016 00:15

Fuck sitter verkligen fast i kuroko no basket.. Har svårt att fortsätta då jag bara har 4 episoder kvar + en ova episod av säsong 3 vill inte att det ska ta slut! :'(
Den är bara så jävla bra!!
Börjat läsa manga serien med och mycket är annorlunda från anime, vet att det ofta är så men trodde inte att denna skulle vara så mycket som var annorlunda xP
Också läst de extra serierna och vill så ha nya kapitel på en av dom då kuroko är med sina gamla basketboll kamrater och så är kagami med i teamet ofc! Det är bara så fucking underbar att se dom alla i ett och samma team! *.*
Även om de flesta av dom kanske inte är bästa vänner >_>

Om ni gillar manga/anime så är denna serie faktiskt riktigt bra! Jag som inte är inne i basket kan inte sluta titta på den och är ricktigt inne i den så ge den ett försök!! :)

Av evelyn dahl - 23 mars 2016 17:33

mamma var super snäll och köpte jordgubbar åt oss här hemma!
Var ett tag sedan jag åt jordgubbar som var fina och hade bra smak osv :)
Längtar verkligen till sommaren och att få äta svenska jordgubbar! :)

Sorry för dåliga inlägg osv
Händer inte mycket hemma och kira vilar då hon är lite för mager och behöver gå upp i vikt.
Går inte på så många promenader för att det finns is kvar här och där och väldigt lerigt..
Och jag är inte den personen som hänger mycket med folk och festar eller liknade..
Så dåligt med uppdatering och dåliga inlägg blir det nog ett tag..

Av evelyn dahl - 22 mars 2016 15:43

glömnde fixa upp detta inlägg men under helgen som var så hittade vi en Nyckelpiga den första jag sett iår! :)
Känslan av vår blir allt bara starkare! Känns grymt skönt också då man tröttnat på snön xP

Av evelyn dahl - 22 mars 2016 15:40

gick ut med hundarna i skogen ovanför oss och fotade dom.
Bilderna blev väll sådär få de inte var så arbetsvilliga. Kira ville röra på sig och inte vara still och tequila skulle med men ville inte gå.. Tur var Ellinore med och kunnde hjälpa mig lite med dom :)

Av evelyn dahl - 21 mars 2016 15:56

blevit så att både kira och fländörs vill ha min uppmärksamhet samtidigt och det ser roligt ut och kan ibland bli lite jobbigt då de klöser eller knuffar mig då jag bara håller på att klia och pussa på en och inte på den andra xD

Av evelyn dahl - 21 mars 2016 15:52

lite mer olika före efter bilder osv.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards