lady E

Direktlänk till inlägg 9 januari 2017

Hello!

Av evelyn dahl - 9 januari 2017 01:52

Ja vad ska man säga jag suger verkligen på att uppdatera XD
Det roliga är att jag tänker idag ska jag skriva och så glömmer jag det XD
Kan väll börja med att säga ett jävligt sent god jul och gott nytt år XD
Glömde uppdatera det här!
Eller så kraschade appen och jag orkade inte skriva om inlägget!
Vad har jag hållit på med undrar nog många och varför har du inte uppdaterat?
Kan säga att varit en del med jobbet då min chef varit borta vissa dagar jag varit där och fått antingen extra jobb eller gått hem tidigare för inge jobb fanns XD
och sedan fick jag Pokémon moon i julklapp så sitter allt en jävla del med det XD
Sett hel del anime och läst otroligt mycket manga tror att jag läst mer 57 serier som antingen gjort sitt sista kapitel eller just startat xD
Varit lite här och där och haft folk här under nyår och jul.
Kira mår iallafall bra!
Var lite problem innan nyår då en olycka men förutom lite rivsår på mina knän så gick allt bra!
Vi har lite problem med hennes öron men efter hon fått i sig öronmedlet är allt okey igen.
Sedan lyckades hon också få ett vatteneksem men det har nästan läkt!
Mimmis öra har blevit bättre men inte nog bra för att hon ska springa runt ute!
Inte sett några nya filmer även om de finns många jag vill se!
Tv serier har jag bara sett de avsnitt av the walking dras som jag hade missat!
Ska försöka uppdatera mer här framöver men som jag skrev tidigare appen gillar att krascha och sidan är seg på daton xP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards