lady E

Alla inlägg den 18 januari 2017

Av evelyn dahl - 18 januari 2017 06:34

Gick bra under måndagen på vuxenhabb pratade en del om vad som kan sägas under mötet jag ska på idag med försäkringskassan..
Glad att hon jag pratar med på habb ska vara med och kan förhoppningsvis hjälpa mig med att förklara hur situationen är!
Visst blevit så mycket gladare sedan jag lämnade skolan och ser faktiskt en framtid!
Men jobbar ju bara 1 dag en så länge.. men min chef är nöjd med det och visar att han är orolig och vill inte att jag ska gå för fort framåt..
Är något så jävla nervös för detta möte att jag knappt åt något igår och har dragit på mig en förkylning..
Halsen svider, hostar en hel del och har svag feber..
det roliga är att jag har för känslig näsa för nässpray och magen klarar hostmedicin.. tur går ju alvedon och varmt te!
Får väll hålla tummarna att allt går bra på mötet!

Ovido - Quiz & Flashcards