lady E

Alla inlägg den 16 januari 2017

Av evelyn dahl - 16 januari 2017 00:37

Hej igen!
Det var varit rätt lugnt och inte hänt sådär mycket!
Kira har varit ute nu i ett par dagar och sprungit efter boll och rullat sig i snön!
Klarat ut själva storyn av Pokémon moon spelet och just nu sitter man bara och fångar olika Pokémon man kan få i spelet. Sitter en del och läser om olika koder och annat om spelet. ;P
Min mobil ligger för det mesta i min bokhylla nu för tiden xD
Jag har också börja ge mig ut på promenader trots att det varit kallt.. behöver träna musklerna i benen så jag slipper ha så ont i dom efter jobbet ^^'
Det som är roligt är ju att det alltid är låren eller knäna som gör ont efter jobbet och inte rygg eller armar!
Bär och lyfter mer en att jag går.
Senare idag ska man till vuxenhabb och prata om ett möte med försäkringskassan som man ska ha under onsdagen.. vill så inte på det mötet..
vi får väll se om jag orkar eller kommer ihåg att uppdatera senare till kvällen!

Ovido - Quiz & Flashcards