lady E

Alla inlägg den 29 november 2016

Av evelyn dahl - 29 november 2016 02:31

Tänkte att jag skulle se på sweden international horse show 2016 på våran Apple tv och se vad som hände detta år och annat men kira ville allt ha all uppmärksamhet kunde koncentrera mig till 100% på tv då hon somnade i min famn xD
Blev att se om en hel del av hoppningen xP
Då var det inge små pussande eller knuffande inga klor i menet eller knuffar xD
Hon är så söt ibland alltså xP
Var mycket vackert och roligt att se älskade fyrspann tävlingen då ett av teamen som körde hade en häst som travade hela tiden bredvid de som galopperade och det såg ju bara så sött ut! :')
Gillade verkligen frihets dressyren med! Tog andan från mig och den lilla shettisen var ju så grymt söt! *.*
Pappa tycket jag skulle varit med då de hade lite trav tävling xD
Visst jag har väll lärt mig en hel del om trav på senaste tiden och kört 1 gång med ordentlig häst och utrustning men tävla i det är jag allt inte redo för xD

Av evelyn dahl - 29 november 2016 02:21

Idag är det kasuki yuri fördelsedag :)
Är allt super taggad för episod 9 men också super orolig för allt som hände under episod 8!
Rätt stolt över mig själv att jag kom ihåg det då jag såg bilden förra veckan på Twitter xD

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards