lady E

Alla inlägg den 14 november 2016

Av evelyn dahl - 14 november 2016 02:40

Ja under fridagen åkte pappa och jag till grandgården för att köpt nya vantar till mig för de jag hade på jobbet hade gått sönder :/
Var där ett bra tag innan jag valde ett par vantar son håller mig varm men också gör att jag kan ha bra grep då jag bär alla tunga påsar och hinkar och annat på jobbet. Och om dessa vantar inta skulle funka sådär super ska jag då jag är frisk försöka köpa ett annat par :P
Sedan köpte kag 2 nya par ridstrumpor då jag kanske ska får börja rida på ett ställe vet ej om det är kan bli mer en 1 gång men det är ju ändå alltid något! :)
Och så klart skulle min fina tjej få lite godis då hon varit så duktig och inte bråkat med Mimmi som är inne för hennes dåliga öra. Mimmi är inte bästa vän med kira och är rätt närvös då hon sover i mitt rum under nätterna ^^'
Sedan har jag tragiskt nog dragit på mig en jävla förkylning som tar segt död på mig med igentäppt näsa, huvudvärk, feber och svullen hals så jag knappt kan prata :(
Men bara att se framåt och hålla ut för den kommer ju försvinna om några dagar och har ju kira och fländörs som ger mig kärlek och värme<3

Av evelyn dahl - 14 november 2016 02:24

Av evelyn dahl - 14 november 2016 02:21

här är videonfrån andra ridturen jag var med på uppe i öfalla :)

det ända som var lite mindre roligt var att jag satt på en hård sadel och var jävligt öm och seg efterråt XD

men annars en helt underbar tur med fin miljö och underbara mäniskor! :)

Ovido - Quiz & Flashcards