lady E

Alla inlägg den 26 november 2016

Av evelyn dahl - 26 november 2016 22:25

Har tänkt uppdatera 3 gånger denna vecka men tyvärr kronglar appen på min mobil och då är det långa inlägg med bilder jag sitter ett tag och gör som bara försvinner då appen kraschar.. och jag känner bara orkar inte skriva om.. och därför inget inlägg!
Och daton är det liknade med mer att den inte har anslutning :/
Vet ej varför men ja där är lite anledningen till varför inlägg varit sådär.

Av evelyn dahl - 26 november 2016 22:19

Under måndagen kom Emil hem till oss då han är här och hälsar på och frågade om han kunnde hjälpa mig beställa manga böcker. Tyvärr gick inte en av de jag verkligen ville ha men finns ju alltid fler gånger jag kan försöka beställa den! Under fredagen kom de iallafall med posten! :D
Tog mig ungefär 20min innan jag läst de alla 3 xD
Och idag beställde Lasse en haruka nanase iwatobi jacka som kommer bli min julklapp! och sedan beställde jag två yuri on ice tröjor och en attack on titan tröja ^^'<3
Måste skämma bort sig själv ibland och jag väntar ofta 2/3 månader innan jag handlar spel/kläder/smycken och annat igen! :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards