lady E

Alla inlägg den 23 mars 2017

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27

Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna!

Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något akut uppdrag så hon var också borta! Men LSS och aktiva var med! Vi ska ha ett nytt möte iframtiden dock inget planerart alla skulle vi iväg på annat efter mötet.
Handlade lite på dollar store innan mötet började och efter skulle jag ha köpt skor men jag hittade inga för ett bra pris som faktiskt funkar för mina fötter! Har extra knölar på sidorna av fötterna och de läkare jag träffade sa att även om de slipade bort det skulle det växa tillbaka.. så jag behöver stadiga sidor på mina skor.
Sedan är Mimmi mycket bättre hon slipper nu att ha tratten på sig :)
Tyvärr är inte det andra örat helt ok så hon får vara kvar inne ett tag till och tror inte hon klagar då hon får mat flera gånger om dagen och har det varmt och skönt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards