lady E

Alla inlägg den 13 mars 2017

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan..
Händer inte super mycket i mitt liv.
Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite.
Fländörs är över go och fick prova några av mina halsband för någon vecka sedan då han lekte med dom :'D
Fick ett Halsband eller mer be pärlor och chocklad av Lasse som var från Italien då han hade varit där!
Sett en hel del på filmer men orkar inte skriva om alla XP
Jobbet går bra och kommer nog snart jobba lägre timmar eller fler dagar. Ska föröka få tid att prata med min chef att jag allt kan jobba lägre dagar nu då jag fått mer kläm på det jag gör och faktiskt inte är lika närvös och rädd som jag varit tidigare!
Tyvärr har jag gått och blevit sjuk så fått ligga i sängen.. hoppas man blir frisk snart för det är allt grymt tråkigt att bara ligga i sängen.. visst kan ju se på fresh Prince of Bel Air som jag bara har 2 säsonger kvar att se på och sedan kan jag ju fixa klart alla album med bilder jag börjat fixa i och sedan började jag med ett annat för de bilderna var mer roliga att fixa xP

Får se när jag uppdaterar nästa gång! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards