lady E

Direktlänk till inlägg 16 december 2016

Yuri on ice episod 11..

Av evelyn dahl - 16 december 2016 13:48

Ja denna episod...
Den fick mig förvirrad och ledsen.
Allt började så bra med tur och Victor kysser ringarna en lite flash back då de pratar och yuri gjorde bra uppträdande och sedan ser man hans ansiktsuttryck och att han visst satte handen på isen under uppträdandet han smått ändrade då han skulle kunna slå jj.
Tårarna började rinna för jag verkligen kände hur frustrerad han var över det. Sedan var det en resa med känslor.
phichit uppträdande var grymt vacker och vi såg en liten Flashback då yuri och han pratade. I slutet började han grina och jag var lite seg att fatta varför och blev först orolig men såg honom sedan glad över hans poäng och annat! Chris är jag inget super fan av så var inte så där konsentrerad då han uppträde. otabek hade jag också lite svårt att konsentera mig men det var för hans outfit blev lite små skratt men han uppträdande var allt vackert! :)
Yurio ja han var bäst av de alla denna vecka! Visst lika otrevlig som vanligt och drog någon kommentar jag älskar!
Och han lyckades slå victors personliga record.
JJ om jag ska vara ärlig så gillar jag honom verkligen inte. Han tror han är bättre en alla andra och det stör mig. Men denna episod såg vi faktiskt en sida av honom jag aldrig trodde att han hade. Var lite känslosamt och tyckte synd om honom då han verkligen så förstörd ut för hans uppträdande gick dåligt och sedan efter att publiken ropar hans namn gick han tillbaka till sitt gamla sig...
slutet av episoden tog mig hårt var arg och ledsen på samma gång.. tårarna ville inte sluta och skrek. Men efter ett tag av fundering och läst lite tiotiden på Tumblr och Facebook blev jag faktiskt lugn. Och då jag faktiskt såg yuri on ice med text och såg vad som skulle hända nästa vecka så börja jag faktiskt ha lite hop igen! De yuri sa kan betyda mycket och vi kan bara hoppas att de han menade inte var att de skulle gå skilda vägar!
Yuri sa att han skulle göra allt i hans Free program och vissa hans och victors kärlek för alla!

Och idag hade de visst släppt den förlagda bilden på Victor och yuri i bröllops kläder ;)
Mitt hop för att de ska vara tillsammans kommer att hålla till slutet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards