lady E

Alla inlägg den 2 december 2016

Av evelyn dahl - 2 december 2016 02:30

Inte nog med att jag hade en underbar dag på jobbet med alla människor och djur utan jag fick också mina tröjor idag!
Läste på lite om redbubble att deras paket ibland kommer sent.
Men jag fick mitt flera dagar före det som stod på mailet jag fick av dom!
Tröjorna var bra i storlek då jag gillar stora tröjor och var smått rädd att de skulle vara för små om jag beställde dom i medjum. Satt as länge och kolla på dom och de var as bekväma att ha på sig! *.*
Nu ska de ju bara tvättas och efter det ska jag allt använda dom som fan xD

Av evelyn dahl - 2 december 2016 02:26

Var så otrolig på jobbet och gjorde allt för att foukusera på annat!
Men när hon från aktiva väll kom och jag fick höra vad min chef skröt över mig blev jag glad.. berättade och vissade lite vad jag gör då jag är där och små pratade om mötet som ska vara senare idag..
berättade att jag var rädd och närvös för mötet för jag verkligen trivs här och har börja lära känna alla och hon såg själv de kompisar jag fått.
Jag har ju det bra då jag får hålla på med det jag verkligen älskar så vill ju vara kvar där så länge jag kan!
Så hoppas så att jag får vara kvar!
Och att försäkringskassan ser att jag är på väg uppåt och kommer lägga till mer dagar framöver då både jag och min chef känner att det är dags.

Ovido - Quiz & Flashcards