lady E

Direktlänk till inlägg 9 december 2016

Yuri on ice episod 10!

Av evelyn dahl - 9 december 2016 06:22

OMG denna episod som jag är tacksam för den!

studio Mappa tack för att ni gör denna serie!!!

håller så med chibi reviews att Yuri on ice gjorde historia!

kommer alltid minnas 7 december 2016 dagen då yuri och victor blev förvåvade!!! 

vi såg yuri köpa ring/ringar och sedan då de var i en kyrka och de faktiskt ger varandra ringarna och fan vad jag grät av glädje då jag såg det!!  

    


innan det med ringarna och kyrkan så sparng de runt och shoppade och kollade runt i barselona! var så kul att se dom så lyckliga!



man måste också älska Phichit reaction då han ser ringarna! XD

visst chris såg dom först och frågade om dom men Phichit reaction var fan bäst XD

yuri får lite panik och försöker förklara till alla som apploderar!

och Victor ja Victor förklarar att det är förlovningsringar och de ska gifta, ja han sa det högt till alla att yuri och han ska Gifta sig om yuri vinner guld i denna grand prix final!

min tanke var bara snälla yuri se till att vinna! jag och så många andra vill se er gifta er!!!

   


och ja vad ska man säga om slutet på episoden XD

vi fick reda på att yuri hade varit rätt full under banquet som var efter förra årets final.

dock hade yuri inge minne om att han dansade med både yurio och victor XD

älskar då chris berättar att de pole dansade tillsammans cx

och att de alla fortfarande hade bilder och videor kvar i sina mobiler :D

sedan har vi en rätt rolig och gullig flashback där jag och många andra tror att victor faktsiskt blev kär i yuri mesta delen för hur hans ögon blir då yuri frågar honom om han kan bli yuris coach!

     


bästa med detta är att vi nu förstår varför alla är som de är mot yuri hur han har fått så många underbara vänner och varför Michele kallade yuri en closet perv i episod 9 sedan varför chris frågade yuri varför han inte bjuder in honom i episod 6 tror jag det var ^^' 

längtar till episod 11 för vill så se vad som kommer hända och se hur Yuris och alla andra uppträdanden kommer se ut!

vad för poäng de kommer få med mera!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Ovido - Quiz & Flashcards