lady E

Alla inlägg den 20 april 2014

Av evelyn dahl - 20 april 2014 23:18

Jag är så trött just nu jag vill bara dö eller något vet att ingen kommer säga grattis förutom familjen....
Sen vet jag att ingen kommer lägga ut en bild på mig när jag fyller år och skriva grattis jag vet att allt kommer gå skit skulle vara så skönt att dö just nu för mitt liv är dåligt som det är ändå!!!!!!!

Av evelyn dahl - 20 april 2014 23:14

Klippte mig hos stora syster idag hon bjöd på fika men vill nog inte ditt på ett tag trivs inte där...
Men ja lite trevlig och bra är det för mig att komma ut från mitt rum och mina äventyr i skogen ibland.
Sen var vi på maxi pantade flaskor och köpte 2 ute stolar och ett bord.

När vi väll kom hem så blev jag grill mästaren ;)

Av evelyn dahl - 20 april 2014 23:10

Jag börjar fan fundera vad är jag i dina ögon!?
Jag gör fan allt för sig men vad fan gör du för mig!!!!????
Jag finns där när du är ensam när du behöver prata när du vill vara.
Jag köpt mycket åt dig kläder smycken och mer jag har bjudit dig på mat och fu har fått åkt på mycket med mig men vad har jag fått av dig bara ett jävla tack. Sen är det som inget har hänt inte ett dug.
Du har aldrig tagit mig på något jävla äventyr du har aldrig köpt något åt mig inte ens betalat tillbaka till mig..
Jag har dig som vän gör jag är trött på att förlora folk men om du ska hålla på så här så vill jag bara ge upp allt ta det jag köpt åt fig och be om pengar du är skyldig mig!!!!!!!
Folk som dig är sjuka.. Man behandlar inte folk som du gör.
Jag trodde du var en bättre vänn en vad du var och jag börjar tröttna.

..

Av evelyn dahl - 20 april 2014 00:50

Jag typ varje dag.
Vill inge mer av detta :/

Av evelyn dahl - 20 april 2014 00:48

Har det ljusblå kvar hemma men lämnade det royal blå shabracket och lindorna samt det gula med lindor och sen bara 2 röda lindorn för jag hade visst läst fel trodde men fick 4 men fil bara 2 ^^'
Men ja det gula är emlas födelsedags prisen till Emma men Emma är tyvärr sjuk :/

Av evelyn dahl - 20 april 2014 00:45

Snart klart snart klart :D

:)

Av evelyn dahl - 20 april 2014 00:42

Fick detta av Lasse idag han har varit i Paris typ i 4/5 dagar :)
Var kul att träffa honom igen och ja han kommer i morgon med för då ska han försöka fixa min dator :/
Först fick min kamera damp med som och fokus och ibland tagning av bilder sen min mobil stänger av sig för minsta illa och nu går min dator i slowmotion... Livet mitt var bra men nu dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards