lady E

Alla inlägg den 4 april 2014

Av evelyn dahl - 4 april 2014 18:53

Vi ska försöka skaffa dessa snygga outfits :)

Den röda outfiten har vi redan tröjan och shabracket det ät luva/ pannband/benskydd och lindor jag behöver så har vi en hel outfit.

Har inget av detta en men vi ska försöka skaffa den grymt snygga ljuslila outfiten :)

Vi har shabracket och benskydden men måste skaffa tröjor/huva/pannband/ lindor till denna outfit :)

Har ingen av detta gula outfiten men vi ska skaffa tröjor/shabracket/lindor och pannband till hästarna.

Denna outfit måste försöka fixas *w*

Vi har inte blandband/ botsen/luva eller en tröja till detta. Det ska i alla fall fixas :) men vi har schabraket på väg och sedan lindorna :)

Jag har fixat ett ljusblått shabrack och lindoroch jg har en turkos jacka och sedan ett linne. Vi behöver tröjor/benskydd/huva/pannband så det ska fixas fram :)

Sedan denna som jag ska skaffa till heppe redan i morgon :')

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards