lady E

Alla inlägg under november 2013

Av evelyn dahl - 15 november 2013 18:44

Litte bilder jag tog för ett tag sen på rosor.

Av evelyn dahl - 15 november 2013 18:39

Det här är min fina häst heppe<3
Jag är dock bara delägare på honom osv. Men ägaren säger själv att han är min.
Jag lärde känna honom under sommarlovet.
Jag älskade honom från första dagen jag såg honom. Jag blev anklaga över att vara en idiot för jag red honom utan sadel.
Jag blev avslängd och sådär skadad.
Jag skrapade i axlarna slog i huvudet och svanskotan.
Men jag var på benen 3 dagar efter och red men då var det sadel.
Jag har övat att trava och stana honom för han är svår att få stop på. Sen här han aggressiv när han har mat.
Men ändå är han en underbar go och snäll häst som får mig le och vara glad.
Nu är han skadad men jag kommer nog snart får rida igen <3
Jag saknar att spendera tid med honom och mysa känna doften och se honom<3
Han betyder så mycket för mig och jag önskar jag träffar honom oftare.

Av evelyn dahl - 15 november 2013 18:10

Hej det var ett tag sedan jag var inne här.
Jag har inte haft lust men jag har varit inne på min tumblr, dw, fb, instagram.
Jag har nu gått ett halvår snart på gymnasiet.
Hade det jätte bra i början sen hade vi lov och nu är inte min bästa Vän sig själv längre jag mår skit över det för hon behandlar mig och dom andra som skit.

Ovido - Quiz & Flashcards