lady E

Alla inlägg under november 2013

Av evelyn dahl - 20 november 2013 21:28

Du klarade dig!
Jag är så glad att du kommer vara hos mig.
Utan dig hade en del av mig försvunnit.
Jag kan inte vänta till jag får vara med dig.
Jag lovar att vara försiktig.
Men jag vill vara nära dig kuna krama dig.
Kuna hålla dig och känna din värme<3
Du är en del av mig och jag älskar dig över mitt eget liv<3

Av evelyn dahl - 20 november 2013 13:44

Jag vill vara med dig jag vill hålla om dig.
Jag vill Kunna krama och grina i din famn.
Men jag vill inte se dig dålig och sjuk.
Jag vill minnas dig frisk och starck som du är.
Det är inte säkert att du inte kommer försvinna.

Av evelyn dahl - 20 november 2013 11:52

Skulle varit i skolan idag men jag inge bra magen är skit och jag spydde igår.

Av evelyn dahl - 19 november 2013 22:11

Du är en del av mig.
Jag lider över att du kanske inte kommer finnas hos mig längre.
Försvinner du försvinner en del av mitt hjärta.
Försvinner du försvinner jag.
Jag älskar dig du får inte försvinna.
Jag vill hålla om dig jag vill kunna vara vid dig.
Jag vill vara ute på äventyr med dig jag vill kunna gå med dig göra så du mår bra och bara ingår med dig.
Vi har så många minnen tillsammans och både du och jag har ett band som inte går att brytas med dig.
Jag behöver dig och jag vill inte förlora dig.!<3

Av evelyn dahl - 19 november 2013 11:41

Blev hemma idag med.
Magen är inge bättre och min läkare sa att jag måste vila, ska kanske bli sövd och dom ska kolla i min mage igen efter mag sår och varför jag har såna problem. men imorgon blir det nog skola.
Ush hatar skolan för allt är skit där just nu.

Av evelyn dahl - 18 november 2013 18:22

Har varit hemma idag för min mage.
Hatar den ibland.
Nu har jag fått huvudvärk också.
Jag mår dåligt men mamma och pappa tvingar nog iväg mig till skola imorgon ändå.

Av evelyn dahl - 16 november 2013 19:41

Ringar, halsband, örhängen, leggings och tröjor som jag fick av min storasyster.

Av evelyn dahl - 16 november 2013 16:21

Har hjälpt min stora syster att packa lådor.
Jag har plockar ner saker i lådor.
Gått upp och ner med lådor till bilden och förrådet.
Och så har jag städat och hänga upp kläder och handdukar.
Det ska bli skönt när jag kommer hem men jag måste fortsätta jobba.
Sen har jag fått grejer av min syster som jag lägger upp bilder på sen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards