lady E

Direktlänk till inlägg 1 juni 2016

Vad som hände under Lördagen.

Av evelyn dahl - 1 juni 2016 00:33

Under lördagen så hick Lasse och jag från oss till lunedet kan säga att det var underbart väder och rent av grymt vacker miljö! Vi hade det roligt och pratade om olika filmer och tv serier! Blev ett par pauser med fika och dryck och blev att gå lite segare då Lasse inte har samma tempo eller hälsa som jag. Fick en del fina bilder på den biten som jag inte gått själv tidigare. Såg ett par fina blommor och vackra fåglar. Gick uppe på lunedsbacken som jag inte varit vid på år. Sundes först inte att det var just där vi var då det växt igen något grymt! De hade fixat upp ett torn som vi gick upp för en bit innan jag kände nja vill inte högre upp en detta xD
Blåste en del och är lite höjdrädd xP
När vi började gå igen lyckades jag trampa snett och på något viss få mina knän att svida. Blev så klart en skön och lång vilostund så vi var framme i lunedet! Lasse hade gjort goda smörgåsar med köttbullar och ost! Var rätt skönt att få något i magen efter att ha varit ute i ungefär 2 timmar och gått xD
När vi vilat klart gick vi runt lite och kollade såg många fina blommor och två kanade gäss :3
Innan Lasse ringde mamma och hon skulle komma och hämta oss så bjöd han mig på glas som jag sedan blev lite besviken på då den inte smakade så gått och hade massa is i sig :c

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evelyn dahl - 25 mars 2017 01:28

Omg har jag varit lat idag och nästan sov bort halva dagen xD Okej Det var en hel del jobb för mig under trosdagen och en del av jobben var inte de lättaste att göra och ibland var den jag var med inte samarbetsvillig.. alla funkar inte men tur var ...

Av evelyn dahl - 23 mars 2017 02:27


Då jag är dålig på att ta kort med mobilen nu för tiden får katterna stå för bilderna! Mötet gick bra idag trodde inte det skulle gå så fort eller så bra som det gjorde. Tyvärr var inte försökrings kassan med och Julia hade visst åkt på något aku...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 13:10


Fländörs får stå för bilden XP Ja. Jag är nu rätt frisk och varit ute lite här under helgen! Sett klart på alla 6 säsonger av Fresh Prince of Bel air och slutet var allt super bra gjort! Under lördagen var ju min Tremänning och pappas kusin här! ...

Av evelyn dahl - 20 mars 2017 12:54


Under lördagen då pappas kusin var här så märkte vi att mimmis öra hade läkt! Blev en shock då bölden var helt borta och vi har bara sett den krympa osv. Dock hade hon fått problem med det andra örat. Bilder på då örat var dåligt ligger på min dator ...

Av evelyn dahl - 13 mars 2017 14:08

Ja det var allt ett tag sedan.. Händer inte super mycket i mitt liv. Har faktiskt börjat gå promenader nu för vädret har varit så bra och inte super kallt. Kira har fått lite extra träning med längre promenader och fått spåra lite. Fländörs är öv...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards