lady E

Alla inlägg den 10 december 2013

Av evelyn dahl - 10 december 2013 23:44

Tack kira för att du finns<3

Av evelyn dahl - 10 december 2013 20:42

Saknar värmen och sommar lovet så mycket önskar allt var bra som då.
Önskar skolan kunde lysa och ge värme önskar jag kunde fotografera blommor och träd.

[Bild]

Av evelyn dahl - 10 december 2013 20:40

Förlåt för min deppiga text osv och förlåt att jag inte är inne här så ofta men jag mår inge bra just nu.
Pysiskt eller fysiskt.

Av evelyn dahl - 10 december 2013 20:31

Saknar dig.
Jag tänker på dig dag som natt.
Jag vet inte om jag klara mig utan dig.
Men jag måste försöka.
Det finns bättre personer en mig.
Jag älskar dig det gör jag.. Jag älskar dig över allt annat.
Men jag har inte modet att se dig.
Jag är för feg jag är för svag.
Men jag kommer aldrig glömma dom roliga stunder vi haft.
Jag kommer aldrig glömma din röst.
Eller hur underbar du är.
Jag hatar att vara ifrån dig.
Men du förkämpar någon mycket bättre en mig.
Någon som är modigare och bättre en mig.
Jag kommer nog aldrig se dig igen men jag vill att du ska veta att jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards