lady E

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av evelyn dahl - 30 maj 2014 22:31

Du kan allt vara bra!
Du är gammal också fungerar typ inte men jag går allt bra bilder med dig.
Du var ju min första systemkamera xP
Fick reda att min nya kamera kommer inte för en nästa månad fan ta det men jag har ju denna även om den gillar att stänga av sig och haka upp sig på minsta lilla!
Men den är 4 år gammal och väl använd xD

Av evelyn dahl - 30 maj 2014 20:23

Blir fan adrig glad.
Kommer fan aldrig må bra.
Bara skit överallt får det till och med av mina förändrar!
Dom tycker det är bättre att dricka sprit en att få mig må bra.
Jag behöver dom och dom sitter och dricker det jag hatar mest av allt och beter sig som svin bryr sig fan inte att jag bryter ihopp att jag är på väg mot mitt jävla psykiska tillstånd igen..

Av evelyn dahl - 30 maj 2014 11:08

Blev ett liv som fan för att man sov men man vill sova för då känner man inte magsmärtorna! Men så långt tänker inte min lillasyster eller pappa nej jag ska ut och arbeta men jag mår ju inge bra så hur fan ska jag kunna arbeta!?

Ovido - Quiz & Flashcards