lady E

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av evelyn dahl - 29 maj 2014 10:43

Har bara kvar dessa av de bilder jag tig hos min stora syster för 4 veckor sedan.
Ska försöka få upp dom på min fotoblogg och Facebook.

Av evelyn dahl - 29 maj 2014 10:40

Vaknade nyss och pappa satt i mitt rum och såg på film xD
Jag blev bara vafan. Men han brydde sig inte om mig för han undrade en sak om filmen xD

Av evelyn dahl - 29 maj 2014 01:35

Undra varför det ska vara så svårt att bara sängs hur jag mår. Säga varför jag mår som jag mår.
Säga det jag vill säga istället för något annat.
Jag får aldrig något snällare i komentar uren får en smäll utav en sannings komentar jag själv aldrig kan säga till folk som frågar.
Jag ångra det jag skrivit eller det jag sa som inte skulle varit just de orden.
Jag är arg... Jag är ledsen... Jag har panik... Jag har ångest... Och jag vet fan inte vem jag är och vad jag ska göra för att är så jävla dåligt just nu...

Av evelyn dahl - 29 maj 2014 01:32

Han är borta tänkte liksom åh ska bara titta till och så såg man han var borta alla andra annonser fanns men inte hans. Det gör ont och jag hoppas väll att han har det bra. Eller att han snart är ute på annons men något säger det kommer han inte göra för det var ju bara någon vecka sedan dom gjorde om annonserna så om hamnar borta är han nog såld.
Bara att gå vidare...även om det är svårt!!

Ovido - Quiz & Flashcards