lady E

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av evelyn dahl - 28 maj 2014 14:46

Både mamma och pappa slutar 13.00 och ingen av dom är hemma en. Jag vill kunna dra ut på rn jogging tur och sen gå en långpromenad men dom är inte hemma så kan inte det.
För tequila är för gammal och det är för varmt för kira så dom måste vara hemma :/

Av evelyn dahl - 28 maj 2014 11:22

Så här ser nu det gröna shabracket ut.
Det har tyvärr inte sytts ihop men det är ju nästan klart :D
Sen är frågan vad som ska hända med de. Vad jag ska göra med det!?
Lasse sa igår efter han skojade hoppas jag om min kamera!
Att han skrivit till Anki men inte fått något svar.. Mig spelar det ingen roll men om jag nu måste ha utbildnig för att rida så får Anki utbilda mig här fram över eller det blir ju mer hennes hästar som gör det.
Och tänkte mycket på saken och ska nog börja rida hoss henne och samtidigt hoppas på gabbe.
Men det är planer Lasse och jag gjort upp...

Av evelyn dahl - 28 maj 2014 11:16

Både idag och igår så sken solan och jag satte på mig linne och shorts sen kommer jag ut och det blåser som fan så nej det var inte varmt uren kallt och idag vad det samma sak ush vill ha varmt ju!

Ovido - Quiz & Flashcards