lady E

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av evelyn dahl - 26 maj 2014 22:17

En häst som bugar det tog ett tag att välja hur den skulle vara för jag har sett hästar buga på olika sett och många av de är grymt fina bugningar men den vanligaste är denna :3

Av evelyn dahl - 26 maj 2014 19:03

Pratade med Lasse och han frågade hur jag mår.
Jag berättade allt som hänt och han hoppas att han vinner pengar så jag får gabe eller så skulle han prata med Anki. Och min kännsla var jag ska nog ge upp gabe och jag är inte tillrekligt bra för ankis vackra hästar.
Skulle nog bara förstöra dom båda eller något. Jag tycker gabe en otroligt vacker häst som jag alltid drömt om men ja. Och ankis hästar behöver någon mer bättre ryttare en jag så jag kommer nog bara sitta på en häst när jag fotar . Typ som hos Julia Forsberg eller Linda för lovade att ta kort på Linda och Islandshästarna och lovade julia att fota henne och hennes nya häst men annars så mitt svar till Lasse mer - gör inte det, för det är inte värt det till någon som mig som inte sitter bra och är inte "utbildad för ridning" som folk säger!!!! Och jag själv känner...
Sen när det gäller fotografering ger jag inte upp för jag kommer snart ha en grymt bra kamera och två riktigt bra objektiv!!! Och jag får bra kort.
Och ritning Ja man är bra nog i mina ögon efter som vissa ber mig rita åt dom....
(Sorry för att jag bara är deppig med livet är just nu jobbigt för mig!)

Av evelyn dahl - 26 maj 2014 18:52

Här är bilder som jag tagit på olika insekter här idag.
Spindeln var läskigast men ja den var fin med.

Ovido - Quiz & Flashcards