lady E

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av evelyn dahl - 20 maj 2014 23:36

Gud vad man saknar att se denna underbart grymt snygga kille varje måndag och ja typ hella veckorna!
Jag har sett om the walking dead så många gånger att man snart kan varje kommentar men jag vill ha nya bilder på honom se hur vill han är under nästan varje avsnitt han är inte med i alla! Kunna se hur tuff och underbar han är se hans vackra kropp han muskler sen hans vackra ögon och hans under bara hår! Och jag höra nya komentarer av hans otroliga röst jag ryser bara jag hör den och när jag ser honom blir jag bara så varm i kroppen och så otroligt lycklig!
Han gjorde alltid min dag och han fick mig alltid glad även om jag mådde skit så kan inte vänta tills jag får må så bra igen!
Men hösten är inget jag längtar efter.
Önskar bara jag får träffa en av de jag älskar mesta av kändisar som hjälp mig under de hårda tider jag haft!

Av evelyn dahl - 20 maj 2014 22:49

Saknar the walking dead grymt mycket..orkar fan inte vänta till oktober och jag vill ju ha sommar och inget jävla höst och vinter!!

Bilden
De röda= de som dött.
Grå= de vi inte vet vad som hänt med.
Färgade= vid liv!

Vet är grymt dålig på att uppdatera här den senaste tiden men mitt liv har varit kaous jag har inte mått något bra osv.

Ovido - Quiz & Flashcards