lady E

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av evelyn dahl - 9 maj 2014 02:21

Ritat nu i 10 dagar så här kommer det jag gjort

Bild nr 1
Detta är min kompis Julias nya häst :)

Bild nr 2
Denna bild är på min hund kira :)

Blev lite fel för jag var instängd på mitt rum för vi hade gäster och kira var i köket så ja hon blev mer rottweiler en en bland ras :(

Bild nr 3
Denna bild är dålig gjorde den lite snabbt för kunde inte sluta tänka på en tjej jag är vän med på dw eller Bdb hon har det lite jobbigt just nu osv så ritade hästen hon gillar och tar hand om.

Bild nr 4
Några på Bdb eller dw ville att jag skulle göra en zombie häst och det gjorde jag med :)

Bild nr 5

Ritade en fjording för de fjording älskare som följer mig :)

Bild nr 6
Gjorde ett nytt försök på kira gick bättre denna gång :)

Bild nr 7
Jag håller just nu på att jobba med en bild till emla. Det är hennes hund Rocky men den är inte klar en har lite kvar att göra på den osv ^^
Typ skugga och fylla i vissa saker för är osäker på hur han är tecknad i ansiktet.

Mm

Av evelyn dahl - 9 maj 2014 02:12


Blir hemma imorgon med. Känner mig bättre det gör jag men 4 timmar i skolan tror inte jag att jag klarar med de värkarna jag har.
Som tur är så tar mitt helvete slut på söndag så då kommer jag må mycket bättre kommer inte vara någon vila där inte nej om vädret är med mig ska jag ut och gå kanske jogga lite smått får inte ta i för mycket xD
Och fotografera det ska jag göra för det har jag saknat men jag rita är inte så dåligt det heller och gör det inte ofta heller xD

Av evelyn dahl - 9 maj 2014 02:10

Varit sjuk i två jävla veckor.
För jävla magkatarr så jag knapt kunde andas låg bara och skrek hade också feber så vi åkte iväg dom gav mig någon slags spruta och skum blå medicin på sjukhuset.
sen tror man att man är frisk man ska till skolan tänkte ja jag får äntligen dra till stallet jag få äntligen träffa heppe!
Men det blev nej jag spydde och hade en grym magvärk igen fast mer mens värk men vafan.
Jag svimmade i köket slog i axen och huvudet i golvet varit på sjukhuset och dom säger ligg och vila och ta alvedon ja lätt när jag spyr. Kan knappt stå på mina ben känns som jag dör långsamt typ...
Men ritat en hel del nu när jag varit sjuk.

Ovido - Quiz & Flashcards